101 מסעדות סוקרו עד כה!

הבהרה

בלוג זה הינו בלוג אישי ועצמאי ואינו קשור לאתר תן ביס הרשמי.

חפש בבלוג זה

עד כמה באמת שווה הדירוג בתן ביס?

תחשבו כמה פעמים באמת טרחתם לדרג מסעדה שהייתם מרוצים ממנה?

והאם בכל פעם שהמשלוח התעכב או טעו לכם במנה דיווחתם על כך?

בשנה הקרובה, אזמין בכל יום ממסעדה אחרת המופיעה בתן ביס, ומבלי לחזור על אותה מסעדה פעמיים.


האם אצליח או אתייאש? בבלוג זה אתעד את המסע שלי.

רוצים לדעת את מה שלא תמצאו בביקורות של תן ביס? גלו זאת כאן...


יום חמישי, 13 בינואר 2011

שמרלינג - מפתיע כמו השם

הקדמה
חיפשנו מסעדות עם דירוג גבוה אך ממעט מדרגים בתן ביס כדי לנסות ולבסס זאת בעצמו.
הגענו לשמרלינג.
יש לי וידוי - אין לי מושג מי או מה זה שמרלינג.
ובכן מדובר בבר בשר המתמחה בכריכים בשריים להם הוא מעניק שמות כמו 'תותח סימן 4', 'רני קומנדקאר' ו-'רמטכ"ל'.
להלן הממצאים.

משלוח
המשלוח בתשלום ומתבצע דרך 10ביס. לאט.
קיבלנו את המשלוח כשעה ורבע לאחר ביצוע ההזמנה אך יש להיות הוגנים ולציין כי התקשרו אלינו מ-10bis והודיעו לנו כי המשלוח יתעכב עקב עומס במסעדה. לפחות קיבלנו אותו 10 דקות לפני הזמן שאמרו שבו יגיע.

אריזה


בסיסית ביותר אך מתאימה לסוג המנות - מכיוון ומדובר בכריכים בשריים חמים, טוב עשו בשמרלינג כאשר החליטו לעטופם בנייר אלומיניום שכן הוא שומר על החום ומאפשר לחמם בטוסטר אובן.
קופסאות פלסטיק היו מיותרות כאן וגם כך לא מתאים לחמם כריך במיקרו.

נרשמו שמות על כל המנות ועניין זה חשוב שכן הכל נראה אותו הדבר בלעדי זה.
כמו כן, טוב שאת הכריך חצו לשניים טרם האריזה.
בנוסף הגיעו מפיות, שקיות קטשופ (הלמנס) ומיונז, רטבים שדומים בטעמם לעמבה חריפה, זיתים ומזלגות פלסטיק.
דווקא בסוג אוכל שכזה, חובה לצרף מגבונים - אין לנו בעיות להתלכלך כל עוד יעזרו לנו להתנקות..
הייתי מעדיף שהסכו"ם יגיע ארוז בעצמו ולא מפוזר בשקית וכן שיצרפו סכינים..
השתיה ארוזה בשקית נפרדת.

המנות

רני קומנדקאר - תערובת הבשר המובחרת שלנו המורכבת מאנטריקוט ורוסטביף, על הגריל עם רוטב שמרלינג ובצל, מלווה בביצת עין הפוכה ומריחה של טחינה ביתית - 35 ש"ח


תערוכת הבשר טעימה מאד, לא יבשה ולא שומנית מדי - באתר המסעדה מבטיחים כי 'כל המנות בשמרלינג עשויות על גריל קרמי מיוחד וללא טיגון.' ולכן מדובר כנראה בשומן הבשר עצמו. בכל אופן הוא לא מוגזם.
בשמרלינג הבינו כי הבשר הוא העיקר ולא סלטים ותוספות ואכן הג'בטה מלאה כמעט כולה בתערובת הבשר.
הג'בטה רכה אך לא רטובה, טעמה לא דומיננטי ומאפשר לבשר לתת את הטון.
על הטחינה הייתי מוותר והביצה לא מוסיפה אך לא גורעת.

מנה טעימה ומשביעה שאין להשוותה לכריך מבחינת המחיר אלא יותר לבורגר ולכן המחיר הוא סביר.

ציון מנה 8

מנות הסועדים האחרים
רמטכ"ל
תערובת הבשר המובחרת שלנו המורכבת מאנטריקוט ורוסטביף, על הגריל בשילוב בירה וקולה במהלך העשייה עם רוטב שמרלינג ובצל, מלווה במריחה של מיונז פסטו מוגש בג''בטה איטלקית

ציון 8.5


תותח סימן 3
תערובת הבשר המובחרת שלנו המורכבת מאנטריקוט ורוסטביף, על הגריל עם רוטב שמרלינג ובצל, מלווה במריחה של מיונז מוגש בג''בטה איטלקית

ציון 8


כבאי - חריף אש
תערובת הבשר המובחרת שלנו המורכבת מאנטריקוט ורוסטביף, בתוספת פלפל חריף קצוץ על הגריל עם רוטב שמרלינג ובצל, מלווה במריחה של מיונז פסטו מוגש בג''בטה איטלקית 

ציון 8.5


תותח סימן 4
תערובת הבשר המובחרת שלנו המורכבת מאנטריקוט ורוסטביף, על הגריל עם רוטב שמרלינג ובצל, מלווה במריחה של מיונז פסטו מוגש בג''בטה איטלקית

ציון 9


צ'יפס
לוותר.

נקודות לחיוב
הקונספט, הטעם והכמות

נקודות לשלילה
איטיות, הצ'יפס והצ'ילי המתוק בזיתים. פשוט לא.

הצעות לשיפור
לצרף מגבונים והרבה

ציונים
משלוח - 5.5
אריזה - 7
טעם - 8.5
כמות - 7.5
מחיר - 8
ידידותיות לסביבה - 8 (כפי שאתם רואים, אין כמעט זבל..)

שורה תחתונה
נחמד לגוון עם סנדביץ' טעים ומלא בשר


אבשלמ או מוות?
אבשלמ מפתיע

וסתם בלי קשר..
בנקים לעולם לא יעשו טעו לטובתכם.

2 תגובות:

  1. אין לי מושג מה הטעם הצוות מבולבל לחלוטין וממש לא יודעים לעבוד
    . הזמנתי בשעת לחץ ענתה לי בחורה שלא יודעת כלום ממש כלום ושאלה את החברה סביבה .
    הזמנתי כריך יבש ללא ירקות ולאחר 5 דקות התקשרתי כדי לבקש ללא מיונז .
    זמן הספקה 30 דקות , יצאתי רגלית למקום 2 קמ אספתי את המנה ושאלתי ללא מיונז אמרו לי כן. בדרך לביתי מתקשרת אלי אותה אחת שלא יודעת כלום ואומרת לי שההזמנה שלי תהיה מוכנה בעוד 10 דקות . אמרתי לי אני מחזיק את ההזמנה שלי
    . הגעתי הביתה הכריך מפוצץ מיונז ולא אכיל מבחינתי
    התקשרתי הוא אמר לי בו לכאן ואני יחליף לך אותו ויתן
    לא יכול להוציא שליח ללא בדיקה בכלל מהיכן מה למה


    בשמרלינג בניגוד לפרסום הלקוח לא שווה כלום

    השבמחק
  2. וואו, נשמע שפל
    אני מבין שהמסעדה לא הציעה לך פיצוי וזה די עלוב

    אני לא יודע לגבי פרסום כי הגענו למסעדה הזאת די במקרה, ואין לנו קשר אליהם..

    הזמנת דרך תן ביס?
    אם כן, אולי תוכל לקבל דרכם פיצוי לפחות..

    השבמחק