101 מסעדות סוקרו עד כה!

הבהרה

בלוג זה הינו בלוג אישי ועצמאי ואינו קשור לאתר תן ביס הרשמי.

חפש בבלוג זה

עד כמה באמת שווה הדירוג בתן ביס?

תחשבו כמה פעמים באמת טרחתם לדרג מסעדה שהייתם מרוצים ממנה?

והאם בכל פעם שהמשלוח התעכב או טעו לכם במנה דיווחתם על כך?

בשנה הקרובה, אזמין בכל יום ממסעדה אחרת המופיעה בתן ביס, ומבלי לחזור על אותה מסעדה פעמיים.


האם אצליח או אתייאש? בבלוג זה אתעד את המסע שלי.

רוצים לדעת את מה שלא תמצאו בביקורות של תן ביס? גלו זאת כאן...


יום שני, 21 בפברואר 2011

מקדונלדס - not lovin' it


הקדמה
טוב זה כבר מוגזם, מקדונלדס לא צריכים שום הקדמה.
קשה לי להאמין שלא אכלתם שם מעולם ואם לא, אז אתם כנראה Crawler של אתר חיפוש שהגיע לבלוג שלי.
בכל אופן, התמהמהנו עם ההזמנה היומית ולכן וויתרנו וכבר הלכנו לקניון לאכול משהו מהיר.
קשה להגיד שזו הזדמנות טובה לאכול שם כי מדובר במקדונלדס אבל הם לא עושים משלוחים והיינו כבר שם אז..

שירות ומהירות
סניף מקדונלדס עזריאלי הוא אחד הסניפים הכושלים בהם יצא לי לאכול.
העובדים כושלים מהרגיל, המנהלים חסרי תועלת והתורים מתארכים.
בתור המתנו כחמש דקות, לאוכל המתנו עוד כמעט עשר דקות וזה לא מעט במונחים של מקדונלדס.
כשהזמנתי, לא נשאלתי איזו תוספת אני רוצה עם הארוחה והניחו צ'יפס למרות שדווקא העדפתי פוטטוס.
שאלתי אם ניתן להחליף ונעניתי שזה בתוספת של שקל, וויתרתי שכן כבר ראיתי איך זה מעכב אותי בעוד כמה דקות.
בתחילה הגישו לי את הארוחה ללא רטבים או מפיות, קיבלתי כאלו רק לאחר שביקשתי.
כשגיליתי שכיום חרדל עולה תוספת חצי שקל, שפל, ביקשתי עוד קטשופ וקיבלתי עוד שקית אחת, שפל נוסף.
כמו כן, לידידי הניחו גם טעימה של הפלאפל החדש כקידום מכירות והדבר השמנוני נעדר מהמגש שלי - עוד כשל של העובד.

הגשה
בתחום הזה מקדונלדס בד"כ טובים מהמתחרים. אבל המתחרים הם בד"כ 'פלאפל יוסי המלך' אז זה לא אומר הרבה.
המנות ארוזות היטב, הרטבים מגיעים בשקיות ולא בקעריות קטנות.

המגש מגיע מכוסה בנייר, ואיתו (בד"כ) מגיעים מפית או שתיים, קש ו-2 שקיות קטשופ.
רטבים נוספים שתקבלו תלויים ביכולת השכנוע שלכם ובנדיבות העובד המחוצ'קן שמולכם.

המנות


ארוחת מק רויאל עם צ'יפס וקולה זירו קטנה - 40 ש"ח
מבחינת הטעם אין הבדל מסניפים אחרים והאוכל גרוע גם פה.
מהרגע שפתחתי את האריזה, עלה באפי הניחוח הרע של הקציצה התעשייתית וניתן לטעום את המפעל שייצר אותה.
הלחמניה דווקא טריה וגם הירקות היו בסדר אבל העיקר שהוא הבשר אינו טוב בהשוואה לבורגרס בר שנמצא ליד.
(צילמתי גם את הבורגר, אני לא יודע לאן זה נעלם)
הצ'יפס טעים, פריך וזהוב. הזמנים המדוייקים לטיגונו הנהוגים ברשת מצליחים להוציא מהטוגנים את המקסימום.
הקולה מביכה מכיוון שכפי שאתם בוודאי יודעים, אם לא תגידו אחרת, יפוצצו לכם את הכוס בקרח.

וזה לא שהכוס גדולה גם כך..
אמנם החורף במדינה בקושי קיים אבל דווקא אתמול ירד גשם, אפשר להירגע עם הקרח.

ציון מנה 4

מנות הסועד האחר



ארוחת מק נאגטס עם צ'יפס וקולה, הגדלה לענק - 46 ש"ח

בושה.

להגדיל זה לא אומר רק קרטון גדול יותר, צריך גם למלא אותו.
כמות הצ'יפס היתה בערך כמו שלי ואני לא הגדלתי.

ציון מנה 7
* הסועד הנ"ל הוא חובב מקדונלדס נלהב ויש לקחת את ציונו בערבון מוגבל.

נקודות לחיוב
בכל סניף תקבלו אותו דבר

נקודות לשלילה
בכל סניף תקבלו אותו דבר - לא הרבה, לא כזה טעים ולא כזה זול

הצעות לשיפור
תורידו מחירים אחרת כבר עדיף להוסיף 10 שקל ולאכול בורגר נורמאלי

ציונים
שירות - 5
הגשה - 6
טעם - 5.5
כמות - 6
מחיר - 5

שורה תחתונה
משלמים 40 שקל, מרגישים שמנים ואחרי כמה שעות שוב רעבים - כבר עדיף שווארמה בחצי מחיר

אבשלמ או מוות?
מוות

וסתם בלי קשר..
זה בלתי אפשרי לסיים מנטוס מבלי ללעוס אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה