הקדמה
לאחר שמאסנו להזמין משיפודיות, במיוחד כשלעתים ההזמנה מבוטלת, החלטנו לחזור למקורות - אוכל אסייתי.
לא נשארו הרבה כאלו שעדיין לא סיקרנו בבלוג ומההיצע המצומצם בחרנו באוקינאווה.
קצת לידע כללי מפרופיל המסעדה
אוקינאווה הוא שמם של קבוצת האיים הגדולה ביותר מבין ארבע קבוצות האיים היפניים, האוקינאווה ממוקמת בדרום מערב יפן, בין קיושו וטאיוואן. על אף שכיום נחשבת קבוצת האיים לחלק בלתי נפרד מיפן, בעבר היא הייתה ממלכה עצמאית והיוותה אזור מריבה בין הכובשים הרבים שחשקו בה. האזור עבר משלטון אחד לשני, מה שיצר תרבות מגוונת ומעניינת שמושפעת מעמים רבים, עד היום נחשבת אוקינאווה לאזור תרבותי עשיר וייחודי ביפן.
זה כנראה הרקע או התירוץ לכך שהמסעדה מציעה בנוסף לאוכל יפני, גם מנות אסייתיות אחרות, תאילנדיות וסיניות למשל.
התפריט מציע מבחר לא רע, גם מבחינת המחירים שנעים בעיקר בין 30 ש"ח ל-50 ש"ח ויש גם קומבינציות יקרות יותר.
המסעדה מדורגת לא רע עם שלושה וחצי כוכבים מ-60 מדרגים.
ניסינו. אוקיי.
משלוח
בעלות של 7 שקלים אבל חינם אם עוברים סכום מסויים.
הגיע לאחר זמן רב, שעה ושלושת רבעי השעה. ייבשתם אותנו.
המשלוח הגיע עם נזילה ודביק (ראו באריזה) - בקיצור, זה לא הצד החזק של המסעדה.
אריזה
לא מוצלחת.
המשלוח מגיע בשקית ניילון עם לוגו המקום - אסתטי מבחוץ,
רטוב ודביק מבפנים.
תכולת השקית מגוונת
מנות עיקריות בקופסת פלסטיק לשימוש חוזר, ללא שם המנה או המזמין עליהם
מנות ראשונות בחמגשית, שם המנה כתוב דווקא.
לא ברור מדוע ההבדל הזה, שכן הוא זה שגרם לבעיית הנזילה במשלוח..
או ליתר דיוק, מנת הסלמון.
המרקים ארוזים במעט יותר קפדנות, כאשר הם עטופים בניילון
בנוסף לקופסת המרק שהיא אטומה יותר לכשעצמה.
הסושי הגיע במגש פלסטיק סטנדרטי, דחוס משהו. המשלוח הזה עבר טלטלה כנראה.
רטבים לסושי הגיעו: סויה, טריאקי, ווסאבי וג'ינג'ר בקמצנות משהו - אחד מכל אחד.
בנוסף הגיעו צ'ופסטיקס וסכו"ם בשקית עם מפית לכל סועד, בתפזורת.
גם האריזה לא יצאה כל כך מוצלחת אבל כבר חווינו דברים גרועים יותר.
המנות
עסקיות מוזלות ב-10% ללקוחות האתר >> עסקית נודלס 1 - 40 ש"ח
נודלס לבחירה מוגש עם מנה ראשונה
המנה שנבחרה:: מרק דים סאם עוף.
מנת הנודלס שנבחרה:: נודלס עם עוף צרוב וירקות בסויה, שום וצ`ילי.
גם המרק וגם הנודלס היו די סתמיים.
לא יודע בדיוק מה חסר אבל יודע מה התוצאה - חסר טעם.
המרק היה מרק עוף רגיל, חסר מלח עם דים סאם עוף אנמי - תחליפו אותו בטופו ובקושי תהיה השפעה.
הנודלס היה יותר דומה לנודלס מדוכן ג'אנק פוד אסייתי בקניון מאשר לכזה ממסעדה. רק עם פחות טעם.
לא היה מגעיל, אבל לאחר שעבר זמן מה מאז אכלתי נודלס, התאכזבתי.
ציון 7 למרק וכן לנודלס
ציון 8 למרק ו-7 לנודלס מסועד נוסף
מנות מוזלות ללקוחות תן ביס עד 28% הנחה >> סושי - שני רולים - 32 ש"ח
רול מאקי צמחוני ורול מאקי דג לבחירה
הרול הצמחוני שנבחר:: יאסאי מאקי שיטקה - 6 יחידות רול צר עם פטריות יפניות ואצה בחוץ.
רול הדג שנבחר:: אבי מאקי - שרימפס - 6 יחידות רול צר עם אצה בחוץ.
נבחר אינסיידאאוט:: שינוי המנה לאינסיידאאוט עם אורז בחוץ (2.00 ש"ח) .
הרבה יותר טוב.
הסושי היה טרי ורענן, האורז דביק במידה הנכונה עם אצה לא דביקה בכלל.
הרול עם השרימפס היה טוב יותר אך השרימפס היו מעט צמיגיים.
מתקן מעט את הרושם על המקום, אולי במנות היפניות הוא טוב יותר.
ציון 8
מנות הסועדים האחרים
ציון 7
נקודות לחיוב
זול, מבחר גדול, כמות נאה
נקודות לשלילה
חסר טעם, אריזה מלכלכת, משלוח איטי
הצעות לשיפור
שימו לב מה יכול להישפך ואירזו אותו בהתאם
השתמשו ביותר תבלינים, זה מטבח אסייתי, לא פולני
ציונים
משלוח - 7
אריזה - 6.5
טעם - 7
כמות - 7.5
מחיר - 8.5
שורה תחתונה
הזמינו את האוכל האסייתי שלכם ממקור אחר, אתם מוזמנים לחפש כאן
אבשלמ או מוות?
לא מוות אבל בטח שלא אבשלמ
וסתם בלי קשר..
מניית מנופים - נמאסת.
לאחר שמאסנו להזמין משיפודיות, במיוחד כשלעתים ההזמנה מבוטלת, החלטנו לחזור למקורות - אוכל אסייתי.
לא נשארו הרבה כאלו שעדיין לא סיקרנו בבלוג ומההיצע המצומצם בחרנו באוקינאווה.
קצת לידע כללי מפרופיל המסעדה
אוקינאווה הוא שמם של קבוצת האיים הגדולה ביותר מבין ארבע קבוצות האיים היפניים, האוקינאווה ממוקמת בדרום מערב יפן, בין קיושו וטאיוואן. על אף שכיום נחשבת קבוצת האיים לחלק בלתי נפרד מיפן, בעבר היא הייתה ממלכה עצמאית והיוותה אזור מריבה בין הכובשים הרבים שחשקו בה. האזור עבר משלטון אחד לשני, מה שיצר תרבות מגוונת ומעניינת שמושפעת מעמים רבים, עד היום נחשבת אוקינאווה לאזור תרבותי עשיר וייחודי ביפן.
זה כנראה הרקע או התירוץ לכך שהמסעדה מציעה בנוסף לאוכל יפני, גם מנות אסייתיות אחרות, תאילנדיות וסיניות למשל.
התפריט מציע מבחר לא רע, גם מבחינת המחירים שנעים בעיקר בין 30 ש"ח ל-50 ש"ח ויש גם קומבינציות יקרות יותר.
המסעדה מדורגת לא רע עם שלושה וחצי כוכבים מ-60 מדרגים.
ניסינו. אוקיי.
משלוח
בעלות של 7 שקלים אבל חינם אם עוברים סכום מסויים.
הגיע לאחר זמן רב, שעה ושלושת רבעי השעה. ייבשתם אותנו.
המשלוח הגיע עם נזילה ודביק (ראו באריזה) - בקיצור, זה לא הצד החזק של המסעדה.
אריזה
לא מוצלחת.
המשלוח מגיע בשקית ניילון עם לוגו המקום - אסתטי מבחוץ,
רטוב ודביק מבפנים.
תכולת השקית מגוונת
מנות עיקריות בקופסת פלסטיק לשימוש חוזר, ללא שם המנה או המזמין עליהם
מנות ראשונות בחמגשית, שם המנה כתוב דווקא.
לא ברור מדוע ההבדל הזה, שכן הוא זה שגרם לבעיית הנזילה במשלוח..
או ליתר דיוק, מנת הסלמון.
המרקים ארוזים במעט יותר קפדנות, כאשר הם עטופים בניילון
בנוסף לקופסת המרק שהיא אטומה יותר לכשעצמה.
הסושי הגיע במגש פלסטיק סטנדרטי, דחוס משהו. המשלוח הזה עבר טלטלה כנראה.
רטבים לסושי הגיעו: סויה, טריאקי, ווסאבי וג'ינג'ר בקמצנות משהו - אחד מכל אחד.
בנוסף הגיעו צ'ופסטיקס וסכו"ם בשקית עם מפית לכל סועד, בתפזורת.
גם האריזה לא יצאה כל כך מוצלחת אבל כבר חווינו דברים גרועים יותר.
המנות
עסקיות מוזלות ב-10% ללקוחות האתר >> עסקית נודלס 1 - 40 ש"ח
נודלס לבחירה מוגש עם מנה ראשונה
המנה שנבחרה:: מרק דים סאם עוף.
מנת הנודלס שנבחרה:: נודלס עם עוף צרוב וירקות בסויה, שום וצ`ילי.
גם המרק וגם הנודלס היו די סתמיים.
לא יודע בדיוק מה חסר אבל יודע מה התוצאה - חסר טעם.
המרק היה מרק עוף רגיל, חסר מלח עם דים סאם עוף אנמי - תחליפו אותו בטופו ובקושי תהיה השפעה.
הנודלס היה יותר דומה לנודלס מדוכן ג'אנק פוד אסייתי בקניון מאשר לכזה ממסעדה. רק עם פחות טעם.
לא היה מגעיל, אבל לאחר שעבר זמן מה מאז אכלתי נודלס, התאכזבתי.
ציון 7 למרק וכן לנודלס
ציון 8 למרק ו-7 לנודלס מסועד נוסף
מנות מוזלות ללקוחות תן ביס עד 28% הנחה >> סושי - שני רולים - 32 ש"ח
רול מאקי צמחוני ורול מאקי דג לבחירה
הרול הצמחוני שנבחר:: יאסאי מאקי שיטקה - 6 יחידות רול צר עם פטריות יפניות ואצה בחוץ.
רול הדג שנבחר:: אבי מאקי - שרימפס - 6 יחידות רול צר עם אצה בחוץ.
נבחר אינסיידאאוט:: שינוי המנה לאינסיידאאוט עם אורז בחוץ (2.00 ש"ח) .
הרבה יותר טוב.
הסושי היה טרי ורענן, האורז דביק במידה הנכונה עם אצה לא דביקה בכלל.
הרול עם השרימפס היה טוב יותר אך השרימפס היו מעט צמיגיים.
מתקן מעט את הרושם על המקום, אולי במנות היפניות הוא טוב יותר.
ציון 8
מנות הסועדים האחרים
מנות מוזלות ללקוחות תן ביס עד 28% הנחה >> אורז עם עוף צרוב וירקות בסויה, שום וצ`ילי - 30 ש"ח
גם כאן, חסר טעם.
ציון 6
מנות ראשונות >> אצבעות סלמון - נתחי סלמון אפוי ברוטב חלב קוקוס וסויה על מצע עלי חמניה ותוספת שומשום שחור - 28.8 ש"חמנה קטנה אבל טעימה וזולה
ציון 7
ציון 7
מנות מוזלות ללקוחות תן ביס עד 28% הנחה >> גיוזה - שלושה כיסוני בצק ממולאים בעוף, בקר וירקות - 21 ש"ח אופן ההכנה שנבחר:: מטוגן. |
ציון 6
מנות מוזלות ללקוחות תן ביס עד 28% הנחה >> גיוזה - שלושה כיסוני בצק ממולאים בעוף, בקר וירקות - 21 ש"ח
אופן ההכנה שנבחר:: מאודה.ציון 7
נקודות לחיוב
זול, מבחר גדול, כמות נאה
נקודות לשלילה
חסר טעם, אריזה מלכלכת, משלוח איטי
הצעות לשיפור
שימו לב מה יכול להישפך ואירזו אותו בהתאם
השתמשו ביותר תבלינים, זה מטבח אסייתי, לא פולני
ציונים
משלוח - 7
אריזה - 6.5
טעם - 7
כמות - 7.5
מחיר - 8.5
שורה תחתונה
הזמינו את האוכל האסייתי שלכם ממקור אחר, אתם מוזמנים לחפש כאן
אבשלמ או מוות?
לא מוות אבל בטח שלא אבשלמ
וסתם בלי קשר..
מניית מנופים - נמאסת.
תאריך ה 5.11 בשעה 19:44 ביצעתי הזמנת משלוח מהמסעדה לרמת גן דרך האתר. כעבור 20 דקות מרגע אישור הקבלה במיל התקבל מספר טלפון מהמסעדה בו נאמר לי שזמן ההמתנה למשלוח הוא 90 דקות. כשניסיתי לטעון על כך שההזמנה בוצעה לפני כ 20 דקות ולכן מן ההמתנה אמור להיות 90 דקות מרגע ההזמנה ולא מרגע קבלת השיחה, נאמר לי שעקב תקלה ההזמנה התקבלה רק עכשיו וזה יקח 90 דקות. הסכמתי והשיחה הסתיימה. שעה ו 40 דקות לאחר השיחה, המשלוח עדיין לא הגיע, ולכן התקשרתי למסעדה לברר (השעה כבר 21:50), ובמסעדה נאמר לי על ידי נציג השירות במילים האלו "אם את רוצה, המשלוח יכול להגיע תוך 50 דקות". המומה, עניתי "סליחה??, אני ממתינה כבר קרוב לשעתיים". שוב, הוסבר לי כי הייתה תקלה, ושהמשלוח עוד לא יצא מהמסעדה, ואם אני רוצה יכולים להוציא אותו עכשיו וזה ייקח עוד 50 דקות. כלומר, משלוח שבוצע בשעה 19:44 בערב, יגיע במקרה הטוב ב 22:40". שלוש שעות לאחר ביצוע ההזמנה... רעבה וכעוסה, ביקשתי לבטל את ההזמנה ולדבר עם אחראי. אף אחראי לא הסכים לדבר איתי מכיוון שהם כולם היו נורא עסוקים והבטיחו לחזור אליי למחרת בהקדם (אני עדיין מחכה). שום פיצוי, שום סליחה.. הדבר היחידי שנאמר שוב ושוב זה "הייתה תקלה, ואין מה לעשות". כמובן שלהזמין משלוח ממקום אחר כבר היה מאוחר מידיי... וכמובן שלא היה לי מה לאכול באותו הערב. מקומם ומרגיז ובלתי נסלח. ככשאלתי למה אף אחד לא התקשר להודיע לי על הכביכול תקלה, נאמר לי ש"יש הרבה לקוחות להתקשר אליהם ואי אפשר להתקשר לכולם". אוקי, אז בואו ניתן לכולם לחכות פשוט למשלוח שלא מתכוון להגיע, במקום לאפשר להם לבטל ולהזמין ממקום אחר, שלא מזלזל ומטעה את הלקוחות שלו. מקום שמנוהל בצורה כזו, לא ראוי לשרת לקוחות.
השבמחק