ראשית אפתח ב-<אנחה>.
ביצענו הזמנה ממסעדת 'תל אביב הקטנה' על סך 140 שקלים עבור חמישה אנשים.
לאחר כחצי שעה, קיבלנו טלפון מאתר תן ביס על כך שהמשלוח עלול להתעכב מעט.
עשרים דקות נוספות לאחר מכן, קיבלנו טלפון כי ההזמנה מבוטלת לגמרי שכן המסעדה לא תוכל לעמוד בעומס.
קרה לכם?
כרגיל, לא ראו לנכון להציע לנו פיצוי וזרקו את האחריות על המסעדה.
תן ביס, תן ביס, תן ביס.. עד מתי תמשיכו להתעלל בלקוחותיכם?
אם החלטתם לעבוד עם מסעדה מסויימת ולאפשר משלוחים ממנה, וכן לגזור קופון נאה על כל לקוח מרוצה יותר או פחות, עליכם לעמוד מאחורי ההחלטה הזו ולקחת אחריות גם כאשר עולות בעיות ולא רק לדרוש את העמלה שלכם.
מוות לכם תן ביס ומוות לך תל אביב הקטנה.
אז כמעט שעה לאחר שהזמנו, היינו באותו מצב כמו שהיינו טרם ההזמנה - רעבים וללא אוכל.
רק עצבניים יותר.
הזמנו מקום במסעדת 2c בקניון עזריאלי ויצאנו לדרך..
ביצענו הזמנה ממסעדת 'תל אביב הקטנה' על סך 140 שקלים עבור חמישה אנשים.
לאחר כחצי שעה, קיבלנו טלפון מאתר תן ביס על כך שהמשלוח עלול להתעכב מעט.
עשרים דקות נוספות לאחר מכן, קיבלנו טלפון כי ההזמנה מבוטלת לגמרי שכן המסעדה לא תוכל לעמוד בעומס.
קרה לכם?
כרגיל, לא ראו לנכון להציע לנו פיצוי וזרקו את האחריות על המסעדה.
תן ביס, תן ביס, תן ביס.. עד מתי תמשיכו להתעלל בלקוחותיכם?
אם החלטתם לעבוד עם מסעדה מסויימת ולאפשר משלוחים ממנה, וכן לגזור קופון נאה על כל לקוח מרוצה יותר או פחות, עליכם לעמוד מאחורי ההחלטה הזו ולקחת אחריות גם כאשר עולות בעיות ולא רק לדרוש את העמלה שלכם.
מוות לכם תן ביס ומוות לך תל אביב הקטנה.
אז כמעט שעה לאחר שהזמנו, היינו באותו מצב כמו שהיינו טרם ההזמנה - רעבים וללא אוכל.
רק עצבניים יותר.
הזמנו מקום במסעדת 2c בקניון עזריאלי ויצאנו לדרך..
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה